Norsk Animefigur Forum

Et forum for anime- og PVC- figursamlere i Norge!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Herro evelyone. :3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
MasterCB

Antall Innlegg : 1

PosteTema: Herro evelyone. :3   Fre Feb 18, 2011 4:02 am

Halloen alle sammen. What a Face

Mitt navn er tilfeldigvis Sebastian.
Jeg er 27 år og bor sånn ca 1+time utenfor Kr.sand.

Har større interesse for anime figurer enn det lommeboken kan dekke, så jeg får ikke skaffet så mye som jeg ville hatt, men jeg er nok langt fra den eneste her inne med dette problemet
Min samling er på... (må gå rundt og telle nå..brb)
Min samling er på ca usle 47 stk (av liten/medium strls, om det var en forståelig skala å forklare det på?)
Samler på anime/spill figurer, så lenge figurene er ifra noe jeg har sett/spilt på, (eller bare ser veldig bra ut) så er det bra nok for min samling. ^^
Er faktisk en god stund siden jeg har kjøpt meg noen figurer, så håper forumet her kan skjerpe meg litt.

På fritiden gjør jeg temmelig lite, da jeg ikke jobber og er singel så blir det mye spilling og noe anime titting i min hverdag.
Spiller en god del WOW for tiden sammen med guildies. Og noe Tekken 6 i ny og ne. (Challenge me?)
Og ellers spiller jeg litt variert på det meste av spillsystemer sånn generellt, (PS3, PSP, Wii, DS, X360 osv.)
Av musikk så er det anime/metal/rock/spillmusikk/trance det hovedsaklig går på for min del.

Dere skal slippe hele min lange livshistorie, så er det noe dere lurer på, så er det lov å spørre. ^_~
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil
Irkencat
Admin

Antall Innlegg : 37

PosteTema: Re: Herro evelyone. :3   Fre Feb 18, 2011 8:41 pm

Heeei Smile

Velkommen til forumet, håper du vil trives her.
Forumet er helt nytt så det tar vel tid før det kommer seg.
47 figurer Smile gleder meg til og se mer av samlingen din,

-Irkencat ^_^
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://noaff.7forum.net/

Herro evelyone. :3
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1