Norsk Animefigur Forum

Et forum for anime- og PVC- figursamlere i Norge!

IndeksIndeks  CalendarCalendar  HjelpHjelp  SøkSøk  MedlemslisteMedlemsliste  GrupperGrupper  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Share | 

Hello folkens, ny her

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
Nurfee

Antall Innlegg : 3

PosteTema: Hello folkens, ny her   Tir Feb 05, 2013 5:10 am

Tja hva skal man si kan vel starte med at navnet mitt er Remy å jeg har sett på anime i um.. 10 år nå faktisk ja tiden flyr.
kaller meg som regel Nurfed eller Nurfee rundt om kring på nettet og har samlet på figurer i 4 år nå er det faktisk. Kjøpte såpass mye figurer en stund at
jeg etter hvert måtte sette det på pause som det fortsatt er på til den dagen i dag, har for det meste PVC figurer liker forsåvidt de best men
har da noen Nendoroids og en Figma også.

Når det kommer til hva jeg har sett av anime så har jeg en liste her: myanimelist.net/animelist/nurfed (kunne ikke linke enda så bare sett på en http der for dere som vil se den)
Lagde meg akuratt en Figur samlings liste på myfigurecollection siden også så her er den: myfigurecollection.net/profile/Nurfee (samme greiene som over)

vel det er vel nokk for nå, moro å se at det hadde kommet et norsk forum for andre som også samler på figurer så tror jeg vil trives her =)
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil

Hello folkens, ny her
Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen 
Side 1 av 1